first-screen-raa frirs-screen-mobil
hl text-sms Trimite SMS

Valoarea donației este de 4 €/lună. Suma alocată cauzei este de 4 €. Nu se percepe TVA pentru donațiile de pe abonament. În rețelele Digi Mobil, Orange și Telekom România Mobile, pentru cartelele preplătite, TVA-ul a fost reținut la achiziționarea creditului. Pentru donațiile de pe cartele preplătite, în rețeaua Vodafone utilizatorii nu plătesc TVA. Campanie realizată cu sprijinul Digi Mobil, Orange România, Telekom România Mobile și Vodafone România.

Valoarea donației este de 4 €/lună. Suma alocată cauzei este de 4 €. Nu se percepe TVA pentru donațiile de pe abonament. În rețelele Digi Mobil, Orange și Telekom România Mobile, pentru cartelele preplătite, TVA-ul a fost reținut la achiziționarea creditului. Pentru donațiile de pe cartele preplătite, în rețeaua Vodafone utilizatorii nu plătesc TVA. Campanie realizată cu sprijinul Digi Mobil, Orange România, Telekom România Mobile și Vodafone România.

1 din 3 copii de 11–15 ani se simte zilnic nefericit

Adolescența schimbă totul peste noapte.
Emoțiile devin intense. Apar bullying-ul, depresia, anxietatea. Presiunea școlară îi sufocă. 

vector
Group 11

Cu cine pot vorbi despre asta?

Acasă, relația cu părinții este adesea tensionată. Se tem să discute cu familia despre greutățile întâmpinate de teamă ca problemele lor să nu fie minimizate.

La școală, totul se învârte în jurul notelor și rezultatelor, pentru că profesorii nu au instrumentele necesare pentru a gestiona problemele emoționale ale elevilor.

vector

Niciun copil nu trebuie să fie singur cu emoțiile lui. Trimite ASCULT la 8864 și donează 4 €/lună. Împreună ajutăm părinții și profesorii să creeze dialog.

1 din 4 adolescenți riscă să dezvolte tulburări emoționale.

Așteptările părinților și profesorilor nu au fost niciodată mai departe de realitatea adolescenților. 

E timpul ca adulții să se pună în banca lor. 
Rectangle 253

Manifesto

cuvinte 3 cuvinte 4

Să asculți nu înseamnă doar să taci când copilul vorbește.
Să asculți înseamnă să te așezi în banca lui. Să vezi realitatea prin ochii lui.

Doar așa între copii, părinți și profesori poate exista un dialog real, empatic și fără judecată. Doar prin dialog putem preveni sau trata rănile lăsate de bullying, adicție, singurătate, depresie și nu numai.

E timpul ca adulții să se pună în banca elevilor și să învețe cum să ofere sprijin și cum să creeze conversații. Romanian Angel Appeal este aici să îi ajute.

Trimite SMS
cuvinte 2
poza2

Primii pași către o generație care se simte ascultată.

Schimbarea a început deja. 

Prin programul pilot am transformat tăcerea în dialog.
432 de profesori au fost formați să-și înțeleagă propriile emoții și să creeze un spațiu sigur pentru elevi.
Rezultatul?  

11.500 de adolescenți au avut curajul să vorbească pentru prima dată deschis despre frici, anxietate sau despre încrederea în sine.

3200 de părinți au participat la webinarii unde au primit răspunsuri și strategii pentru a reconstrui dialogul cu adolescenții.

Trimite SMS
  • 432
    Profesori formați
  • 11500
    Copii sprijiniți
  • 3200
    Părinți implicați
Rectangle 285
poza3

Promisiunea noastră

Niciun copil nu va mai fi singur cu emoțiile lui. Transformăm un program pilot într-o mișcare națională. 

În următoarele 12 luni extindem programul de formare:

1.100 de profesori pregătiți să recunoască atunci când un copil se prăbușește emoțional și să știe exact cum să intervină.

500 de părinți care vor învăța să vorbească cu propriii copii fără să escaladeze conflictele sau să minimizeze emoțiile.

22.500 de copii vor merge la școală sau acasă știind că există adulți pregătiți să îi înțeleagă.

Trimite SMS

Trimite ASCULT prin SMS la 8864 și
donează 4 €/lună 

d8f0044bbf052a812ff1a637eb34f71580c757cc-min

Alte metode de a ne sprijini

Implicarea ta contează, alătură-te cauzei noastre!
Află mai multe
vector

Împreună suntem mai puternici 

Comunitatea noastră e formată din voci unite de aceeași dorință: să nu lăsăm niciun copil singur. 

Ce am învățat la curs a fost că treaba părintelui e să-și regleze propriile emoții ca să-și poata îmbunătăți funcția parentala - de a ghida copilul și de a-i oferi sentimentul de siguranță. M-a ajutat tare asta în relația cu propriul adolescent!

Părinte

Am invatat sa ascult activ copiii, sa le constientizez emotiile, sa le identific si sa apelez la ajutorul persoanelor de specialitate. Simt ca sunt echipata cu destule intrumente pentru a-i intelege mai bine si pentru a-i ajuta pe adolescenti dar si pentru a-mi imbunatati relatiile atat cu copiii cat si cu parintii.

Profesor

Am înțeles că si eu trebuie si am nevoie sa găsesc modalități prin care sa ma incarc emoțional, sa îmi dau timp si sa renunț uneori la a oferi celorlalti, pentru a fi bine cu mine, ca apoi să pot fi bine pentru adolescentul meu

Părinte

Ar putea fi util să se discute mai mult despre conceptele importante: anxietate, depresie pentru a fi siguri că și cei care nu sunt specialialiști în sănătate mintală cunosc și înțeleg aceste concepte și nu le subestimează, dar și modul în care să abordeze elevii, pentru a nu le înrăutăți starea (de exemplu, să-i judece, să nu îi invalideze emoțional) și să fie suportivi, empatici)

Profesor

Un sfat pe care mi l-au dat lectorii și cu care rămân este nu consider ca un adolescent nu mai are nevoie sau are mai putina nevoie de parinti. Ci are altfel de nevoi.

Părinte

După curs, una dintre activitățile pe care le-am realizat cu copiii la clasă a fost ,,A spune nu” - deoarece unul dintre factorii ce destabilizează sănătatea mintală pleacă de la faptul că dorim să facem pe plac tuturor celor din jur, fără ca adolescenții să realizeze cauza. Am adus în discuție alegerile din viața de zi cu zi, pentru care sunt nevoiți să ia decizii în consecință. Fiecare și-a spus părerea și după am dezbătut cele mai importante dintre ele, deși nu prea găseau soluții la problemele aduse în discuție (cum discutăm cu o fată/un baiat, pentru prima dată sau cum să discut cu părinții ceva fără să mă certe - probleme reale).
Am luat o pauză și ne-am jucat ,,să facem invers decât auzim” (stăm la start și pornim la stop), după care am reluat problema, la care ușor, ușor am găsit diverse soluții. Atunci au înțeles și copiii în cauză cât de important este să își spună propriul punct de vedere și să îl susțină cu argumente, dar și să vadă lucrurile dintr-un alt unghi.

Profesor

Mi a plăcut faptul ca ati spus ca daca copilul e supărat ( din cauza lui evident) și el nu va face nimic, noi ca părinți trebuie sa facem primul pas deoarece asta însemna cu adevărat iubirea.

Părinte

Alte resurse