Integrarea școlară a copiilor cu CES

Broșură rezumativă a cursurilor din cadrul proiectului ”Profesori pregătiți, profesori motivați!”

Materialul de față reprezintă o sumarizare a modulelor de curs destinate cadrelor didactice incluse în proiectului ”Profesori pregătiți, profesori motivați!”. Implementat de Fundația Romanian Angel Appeal, în parteneriat cu Asociația de Psihoterapii Cognitiv-Comportamentale din România (APCCR) și Federația pentru Drepturi și Resurse pentru Persoanele cu Tulburări în Spectrul Autist (F.E.D.R.A.), proiectul a avut ca obiectiv general dezvoltarea, prin formare continuă, a competențelor și abilităților cadrelor didactice, personalului de sprijin și echipelor manageriale din 13 școli speciale și de masă, în vederea creșterii calității educației și creșterii incluziunii sociale pentru copiii cu cerințe educaționale speciale (CES).

Proiectul a pornit de la premisa că diversificarea şi îmbunătăţirea metodelor de predare, adaptarea acestora la nivelul de dezvoltare al copiilor şi utilizarea de către cadrele didactice a noilor tehnologii în actul predarii, pot creşte şansele de incluziune ale copiilor cu CES în învăţământ. Astfel, programul de formare adresat cadrelor didactice organizat în cadrul proiectului a fost acreditat de Ministerul Educației cu 25 credite profesionale transferabile pentru 100 de ore de formare continuă față în față și la distanță.

  • Editorul materialului: Fundația Romanian Angel Appeal
  • Data publicării: Aprilie 2020
  • Finanțare: proiect cofinanțat din Fondul Instrumente Structurale prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020

Poți afla mai multe descărcând documentul de mai jos.

Autorii își asumă întreaga responsabilitate pentru materialul publicat.

Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.