
Raport evaluare servicii de formare – „Profesori Pregătiți – Profesori Motivați”
Materialul de față reprezintă o cercetare calitativă și cantitativă a programului de formare din perspectiva participanților în cadrul proiectului și are rolul de a prezenta rezultatele evaluării programului de formare organizat de Fundația Romanian Angel Appeal (RAA) prin proiectul „Profesori Pregătiți – Profesori Motivați”.
Implementat de Fundația Romanian Angel Appeal, în parteneriat cu Asociația de Psihoterapii Cognitiv-Comportamentale din România (APCCR) și Federația pentru Drepturi și Resurse pentru Persoanele cu Tulburări în Spectrul Autist (F.E.D.R.A.), proiectul „Profesori Pregătiți – Profesori Motivați” a avut ca obiectiv general dezvoltarea, prin formare continuă, a competențelor și abilităților cadrelor didactice, personalului de sprijin și echipelor manageriale din 13 școli speciale și de masă, în vederea creșterii calității educației și creșterii incluziunii sociale pentru copiii cu cerințe educaționale speciale (CES).
Proiectul a pornit de la premisa că diversificarea şi îmbunătăţirea metodelor de predare, adaptarea acestora la nivelul de dezvoltare al copiilor şi utilizarea de către cadrele didactice a noilor tehnologii în actul predarii, pot creşte şansele de incluziune ale copiilor cu CES în învăţământ. Astfel, programul de formare adresat cadrelor didactice organizat în cadrul proiectului, a fost acreditat de Ministerul Educației cu 25 credite profesionale transferabile pentru 100 de ore de formare continuă față în față și la distanță.
Poți afla mai multe descărcând documentul de mai jos.
Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.
Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro.